Alla inlägg den 16 april 2008

Av anna svensson - 16 april 2008 20:55

Idag har det vart fullt upp oxå . har gjort mera köttbullemackor idag o allt annat som vanligt.

Svenheimers har ganska många stammkunder faktiskt , några kommer varje dag o fikar som tex .en gammal man i rullstol kommer varje dag och sitter flera timmar och fikar o läser tidningen^^ . så om han inte kommer nån dag då undrar man om det hänt nått liksom. Men iallafall:P eh jag fick gå vid 15.00 till konfan, men sen kom jag tillbaka och stannade till 19.00 så hade jag o anna sällskap hem ^^

Men Idag kom Monika och hälsade på mejj =) så berättade vad jag gjorde och sånt.

lite senare vid 18.30 kom Tomas , han körde buss men skulle till donken o äta först. Men hann snacka lite med honom oxå ^^ .

   Jag Petra o Anna kom på en ny grejj som Svenheimers ska börja sälja imorgon redan :P vi hittade en mack-grill oxå kom vi på att vi ska börja göra varma baguetter:D så vi hade ost skinka tomat o ananas emellan o serverade med sallad. det var så gott=) Ingen direkt nyhet kanske men på Svenheimers kommer det bli det=) så hoppas dem säljer imorgon^^ ni kan ju alltid komma o smaka^^ hih

 gonatt på er alla<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards